SUPERNATURAL 3.SEZON TÜM BÖLÜMLER TÜRKÇE DUBLAJ NORMAL ÜYELERE AÇILDI...ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN...! TEEN WOLF 4.SEZON TÜRKÇE DUBLAJ NORMAL ÜYELERE AÇILDI...ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN...! VAMPİR GÜNLÜKLERİ 3.SEZON TÜRKÇE DUBLAJ NORMAL ÜYELERE AÇILDI...ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN...! SUPERNATURAL 2.SEZON TÜM BÖLÜMLER TÜRKÇE DUBLAJ NORMAL ÜYELERE AÇILDI...ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN...! BREAKİNG BAD 5.SEZON FİNAL TÜRKÇE DUBLAJ NORMAL ÜYELERE AÇILDI...ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN...! REİGN 1.SEZON TÜM BÖLÜMLER TÜRKÇE DUBLAJ NORMAL ÜYELERE AÇILDI...ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN...! BREAKİNG BAD 4.SEZON TÜRKÇE DUBLAJ NORMAL ÜYELERE AÇILDI...ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN...! YENİ MOBİL TEMAMIZ YAYINDA... DİZİ FİLM İZLEME ZEVKİNİZ MOBİL CİHAZLARDA ARTIK ÇOK DAHA ZEVKLİ !!! ÇALIŞMAYAN FİLMLER & DİZİLERİ SORUN BİLDİR BÖLÜMÜNDEN BİZE BİLDİRİNİZ...! EN BÜYÜK DESTEĞİNİZ YORUMLARINIZDIR. BİZİ FACEBOOK DA DA TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN...!
  Beğen
109
18

The Tomorrow People 1.Sezon Tüm Bölümler Türkçe Dublajlı 720p HD izle

The Tomorrow People 1.Sezon Tüm Bölümler Türkçe Dublajlı 720p HD izle
PUAN : 8.1
İMDb 8.3
Dublaj
720P
  • Süre: 60 Dk.
  • Vizyon Tarihi: 2013
  • Ülke: ABD

 12440İZLENME

 26FAVORİ

70′li yılların aynı adlı kült İngiliz bilim kurgusundan uyarlanan The Tomorrow People, Arrow‘un yaratıcısı Greg Berlanti ve The Vampire Diaries‘in yaratıcısı Julie Plec‘in elinden çıkıyor.Stephen, bir sene öncesine kadar normal bir gençtir. Şimdilerde ise garip sesler duyan, uykusundayken ışınlanıp uyandığında nerede olduğunu bilmeyerek hayatına devam eden biridir. Sıradan genç insan sıkıntılarından tamamen uzak, türlü türlü sıkıntılarla mücadele eden ve artık ruh sağlığını sorgulamaya başlayan Stephen, kafasından atamadığı bu sesler karşısında daha fazla dayanamaz ve bir gün gözünü karartıp sesleri takip eder. Bu takip, teleknezi, ışınlanma ve telepatik yeteneklerle donatılmış, John, Cara ve Russell’la, yani “Yarının İnsanları” ile tanışması ile sonlanır.
 Orjinal Adı:

The Tomorrow People

Detay
  Filmin Yönetmen ve Oyuncuları
  Yorum Alanı 16 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Üye
  erdal 05 Ekim 2015, Pazartesi
Admin 2 sezon tr dublaj varmı simdiden tşk 3 yıldır net üzerinden sitelerden filim izlerim ama böğlesini görmedim Basarılarınızın devamını Dilerim.
Avatar
Yönetici
  Admin 05 Ekim 2015, Pazartesi
Maalesef hocam 1.sezon sonunda diziyi bitirdiler.iyi seyirler
Avatar
Üye
  12345 03 Kasım 2015, Salı
TERMİNATOR: THE SARAH CONNOR CHRONİCLES 2. SEZON TÜM BÖLÜMLER 720P TÜRKÇE DUBLAJ HD İZLE VİDEO AÇILMIYOR
İMZA
hhh
Avatar
Üye
  omerkursad9 08 Aralık 2015, Salı
admin bölümler yok bir baksan yardım
Avatar
Yönetici
  Admin 08 Aralık 2015, Salı
Linkler yenilendi...
Avatar
Üye
  omerkursad9 10 Aralık 2015, Perşembe
çok teşekkür ederim admin ellerine sağlık
Avatar
Üye
  belgin 12 Ocak 2016, Salı
çok güzel dizi ellinize sağlık 2. sezon nu var mı tr duplaj olarak
İMZA
belgin gunduz
Avatar
Yönetici
  Admin 12 Ocak 2016, Salı
Maalesef 1 sezon sürdü dizi...
Avatar
Üye
  ziya162 30 Mayıs 2016, Pazartesi
emeklerinize saglık
Avatar
Üye
  Phantom51 01 Temmuz 2016, Cuma
Adamsiniz lan 2 saatdir tr dublaj ariyodum sonunda buldum her yerde tr altyazi malsef :d
İMZA
imza :P
Avatar
Üye
  omerkursad123 16 Ağustos 2016, Salı
abi link leri yenilermisin bozuk teşekkür ederi
Avatar
Yönetici
  Admin 16 Ağustos 2016, Salı
Linkler çalışıyor herhangi bir sorun yok ama...
Avatar
Üye
  sipirmin 05 Temmuz 2017, Çarşamba
teşekkürler admin siteniz efsane tek sorun var sadece 1 tane oda Kyle XY nin gold üyeeler için olması. :(((
İMZA
asd
Avatar
Üye
  DeaN_085 19 Ağustos 2017, Cumartesi
2 ci bolum acmiyo. Bi bakarmisiniz
İMZA
Ne bileyim abi
Avatar
Üye
  Gnylmz 03 Eylül 2017, Pazar
hiç biri çalışmıyor bi bakarsanız şimdiden teşekkürler..
İMZA
gnylmz
Avatar
Üye
  BoXeR 02 Kasım 2017, Perşembe
Admin dizi açılmıyor dizi engellenmiş yazıyor neden ki
İMZA
VIP|TSK|*YARBAY*|BoXeR
  BENZER FİLMLER
}